Peikin Ratsastuskoulu

Tilat

Talli

Kauniaisten Ratsastuskeskuksen alue muodostaa vanhanajan maalaistalon idyllisen pihapiirin. Pihapiirissä on useita talleja, joista uusin valmistunut keväällä 2015.

Pihapiirissä on myöskin hevosten kävelytyskone, maneesi, ratsastuskenttä sekä tietenkin useita tarhoja.

Ratsastustilat

Peikin Ratsastuskoulussa ratsastetaan joko ulkokentällä (n. 31 x 74 m) tai maneesissa (n. 35 x 70 m). Ratsastuskenttien pohjien hyvä kunto on tallilla itsestäänselvyys ja monipuolinen estekalusto on käytössä estetunneilla.

Myös maastolenkeillä käydään välillä. Espoon kaupungin kaavoittamat ratsastustiet tulevat jatkossa lähtemään aivan tallin vierestä.

Kokoontumistila ’Kahvila’

Viihtyisä ’kahvila’ on mukava kohtaamispaikka niin ratsastajille kuin heidän perheillensä. Varsinaista kahvilatoimintaa ei nimestä huolimatta ole, mutta omia eväitä voi lämmittää mikrossa.